1

Vstupná konzultácia

Prvá konzultácia s klientom je zväčša prostredníctvom videohovoru alebo osobného stretnutia. Prejdeme si spoločne Vaše požiadavky a vstupy potrebné k návrhu riešenia. Všetky informácie, o ktorých budeme diskutovať, dostanete od nás elektronicky emailom.

2

Prezentácia vhodných riešení

Po konzultácii spracujeme do niekoľkých dní prezentáciu, ktorej obsahom je:

-        Zhrnutie požiadaviek a finančnej situácie klienta

-        Možnosti riešení

-        Naše odporúčanie

-        Potrebné dokumenty k žiadosti a ďalšie kroky

-        Predpokladané náklady na strane klienta

3

Vybavenie Vašich požiadaviek a podpis zmlúv

Ak si získame Vašu dôveru a odsúhlasíme si riešenie, tak pokračujeme v spolupráci a vybavíme všetky potrebné veci za Vás až do úplného uzatvorenia zmlúv či až čerpania úveru.

4

Zhrnutie riešenia a odmena

Za návrh riešenia a ani vybavenie všetkých Vašich požiadaviek neplatíte. Zaplatí nám banka či poisťovňa po zrealizovaní zmlúv.

Túto informáciu spolu so zhrnutím všetkých Vašich požiadaviek a navrhnovaných riešení dostanete od nás elektronicky emailom vo forme Zápisu zo stretnutia.

 

Používame cookies na optimalizáciu našich webových stránok a našich služieb. Ďalšie informácie o cookies nájdete tu.

Nastavenie